Náš tím

Ivana Barlíková

Výkonná riaditeľka firmy
Projektová manažérka

Oblasti praxe

Samospráva
Legislatíva
Verejné obstarávanie
Procesy súvisiace s čerpaním Eurofondov

Životopis

Viac ako pätnásť rokov pracovala v samospráve, kde získala prax v rôznych odboroch ako sú napríklad manažovanie údržby verejnej zelene, manažovanie výstavby detských ihrísk, orientácia v rozpočtových pravidlách samospráv, realizácia verejných obstarávaní, znalosť stavebných konaní, realizácia priestupkových konaní, kontrolná činnosť, spracovávanie a realizácia projektov z grantov a ich zúčtovanie.

V posledných šiestich rokoch sa profiluje ako líder v oblasti projektového manažmentu, kde efektívne využíva svoje rozsiahle skúsenosti. V rámci svojej profesie poskytujem expertné poradenstvo v oblasti získavania fondov Európskej únie a súvisiacej legislatívy.

Svoje skúsenosti a znalosti využíva aj pri vzdelávaní a mentorovaní projektových manažérov, čo prispieva k neustálemu rozvoju a odbornému rastu zamestnancov. Tento integrovaný prístup nielenže zvyšuje kvalitu poskytovaných služieb, ale tiež podnecuje inovatívne myslenie a profesionalitu v celom tíme. Vďaka tomu je náš tím schopný efektívne reagovať na dynamické požiadavky trhu a neustále sa zdokonaľovať v súlade s najnovšími trendmi a postupmi v danom odvetví.

Kontakt

Peter Magerčiak

Obchodný riaditeľ firmy
Projektový manažér

Oblasti praxe

Energetika
Obnoviteľné zdroje energie
Verejné obstarávanie
Procesy súvisiace s čerpaním Eurofondov

Životopis

S viac ako štyridsaťročnou praxou v oblasti tepelnej techniky, obnoviteľných zdrojov energie a rekonštrukcií budov sa stal profesionálom a získal cenné skúsenosti a zručnosti v renomovaných zahraničných spoločnostiach. Jeho expertíza v oblasti zníženia energetickej náročnosti budov a efektívneho využívania obnoviteľných zdrojov energie je výsledkom dlhoročného záväzku k inováciám a udržateľnosti.

Za posledných šesť rokov jeho práca prispela k výraznému poklesu energetických nákladov a zvýšeniu ekologickej efektívnosti v mnohých projektoch, čím sa stal uznávaným odborníkom vo svojom odbore. Stal sa lídrom v oblasti projektového manažmentu, najmä v energetike a obnoviteľných zdrojoch energie. Jeho odbornosť v získavaní obchodných partnerstiev a špecializácia na riešenie krízových situácií sú doplnené hlbokými znalosťami v technických riešeniach zameraných na úspory energie. Táto kombinácia skúseností a zručností ho predurčuje na vedenie komplexných projektov a inovácií v tejto dynamicky sa rozvíjajúcej oblasti. Jeho prístup k manažmentu projektov je založený na strategickom plánovaní a efektívnej komunikácii, čo umožňuje efektívne riadenie tímov a dosahovanie cieľov v stanovených termínoch a rozpočtoch.

Kontakt

Matej Paško

Projektový manažér

Oblasti praxe

Spracovanie žiadostí o NFP
Implementácia projektov
Procesy súvisiace s čerpaním Eurofondov

Životopis

Teoretické vedomosti nadobudnuté štúdiom regionálneho rozvoja a európskej integrácie na Komenského univerzite v Bratislave pretavil do praxe už v roku 2013, kedy začal pracovať v konzultačnej spoločnosti zameranej na eurofondové projekty. V tomto roku vypracoval a predložil svoje prvé žiadosti o nenávratný finančný príspevok pre verejnú správu. Žiadostiam o dotácie a granty spolu s implementáciou schválených projektov sa tak venuje už vyše desať rokov a v súčasnosti tak prebieha už tretie programové eurofondové obdobie (2007-2013, 2014-2020, 2021-2027), v ktorom zúročuje svoje vedomosti a skúsenosti.

Venuje sa najmä investičným projektom pre územné samosprávy, ale má bohaté skúsenosti aj s realizáciu projektových zámerov pre súkromný a neziskový sektor. Pôsobil dlhoročne aj ako konzultant a expert na dotácie v Slovak Business Agency a Národnom podnikateľskom centre. Jeho zameraním je grantové poradenstvo a implementácia projektov v oblastiach: životné prostredie, energetika, výskum a inovácie, poľnohospodárstvo, školstvo a marginalizované rómske komunity.

Je tiež vášnivý cestovateľ, športovec a venuje sa tvorbe videí a fotografií z dronu.

Kontakt

Dominika Hrivnáková

Asistentka

Oblasti praxe

Komunikácia
Organizačné schopnosti

Životopis

Jej prínos pre spoločnosť je významný, keďže jej práca a zručnosti v oblasti komunikácie a plánovania obchodných stratégií značne prispievajú k celkovému úspechu a rastu firmy. Jej schopnosť efektívne komunikovať s potenciálnymi klientmi a plánovať obchodné aktivity nie je len o získavaní nových zákazníkov, ale aj o budovaní dlhodobých vzťahov, ktoré sú základom pre trvalý úspech.

Asistencia výkonnej riaditeľke a obchodnému riaditeľovi je kľúčovou súčasťou manažmentu každej úspešnej spoločnosti. Táto pozícia vyžaduje vysokú mieru profesionalizmu a organizačné schopnosti. Asistenti poskytujú hodnotnú podporu vedeniu spoločnosti, zabezpečujú koordináciu medzi oddeleniami a zefektívňujú komunikáciu. Ich práca zahŕňa plánovanie stretnutí, spracovanie rôznych dokumentov, čo umožňuje výkonným riaditeľom sústrediť sa na strategické rozhodnutia a vedenie firmy.

Kontakt